بهره برداری از ۱۲ دستگاه پیشرفته دیالیز در بیمارستان میناب

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 16:33
میناب- همزمان با دومین روز از هفته سلامت در جلسه با ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت ۱۲ دستگاه پیشرفته دیالیز در بیمارستان ابوالفضل میناب بهره برداری شد.

بهره برداری از ۱۲ دستگاه پیشرفته دیالیز در بیمارستان ابوالفضل میناب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس وزیر بهداشت با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و برخی از مدیران و مسئولان بیمارستان‌های کشور از ۱۲ دستگاه دیالیز بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب بهره برداری شد.

محمد مورخ رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب در جمع خبرنگاران گفت: این دستگاه‌های دیالیز که ۱۱ دستگاه آن توسط دانشگاه و وزارت بهداشت و یک دستگاه توسط خیرین تهیه شده است به چرخه خدمت برای بیماران دیالیزی آمد.

وی افزود: در شهرستان میناب ۱۴۲ بیمار مزمن دیالیزی وجود دارد که روزانه به طور میانگین به ۶۳ بیمار خدمات داده می‌شود.

مورخ با بیان اینکه اکنون در بخش دیالیز ۲۹ دستگاه وجود دارد گفت: این دستگاه‌ها جایگزین دستگاه‌هایی با کارکرد ۴۰ هزار ساعت می‌شوند تا بیماران نیز بتوانند از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.