تعلیق و جریمه ۱۲ شرکت حمل‌ و نقل جاده‌ای در فارس

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 17:46
شیراز- معاون دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۲ شرکت حمل‌ و نقل در فارس به دلیل تخلفات رانندگان، حکم تعلیق پروانه فعالیت از یک تا سه ماه و جریمه نقدی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش شهدادنژاد عصر شنبه در حاشیه سومین جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ و نقل در پایانه بار اکبرآباد شیراز گفت: اعضای این کمیسیون با حضور میدانی در پایانه‌های شیراز و پتروشیمی مرودشت و بررسی شکایات ثبت‌شده در سامانه «راه من»، مستندات تخلفات را بررسی کردند.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات، پس از استماع دفاعیات نمایندگان شرکت‌ها، آرای صادره شامل تعلیق فعالیت و جریمه نقدی ابلاغ شد.

معاون دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور افزود: دیرکرد در پرداخت کرایه، دریافت کمیسیون‌های غیرمجاز و سوءاستفاده از کارت هوشمند رانندگان از تخلفات این شرکت هاست.

شهدادنژاد گفت: هدف اصلی این کمیسیون، صیانت از حقوق رانندگان، اصلاح عملکرد شرکت‌ها و ایجاد بازدارندگی در تخلفات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است.

معاون دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: این روند رسیدگی به تخلفات و برگزاری جلسات مشابه در سایر نقاط کشور نیز ادامه خواهد داشت تا پاسخگوی مطالبات رانندگان باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.