پروژه تعریض محور کران-فارسان تا پایان هفته بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 17:55
شهرکرد-رئیس راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری چهارمحال و بختیاری گفت:  پروژه تعریض محور کران-فارسان با ۸۲ میلیارد ریال اعتبار تا پایان هفته بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی طهماسبی، رئیس راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، امروز در حاشیه بازدید از پروژه تعریض و بهسازی محور کران-فارسان اظهار کرد: این پروژه با هدف ارتقای ایمنی تردد، کاهش نقاط حادثه‌خیز و روان‌سازی بار ترافیکی در این مسیر ارتباطی تعریف شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های فنی این طرح افزود: عملیات تعریض و بهسازی محور مذکور به طول یک هزار و ۳۰۰ متر در دو لاین و با صرف اعتباری معادل ۸۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

طهماسبی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش پیمانکاران و نظارت مستمر کارفرما، این پروژه از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و در هفته جاری به بهره‌برداری کامل می‌رسد. پس از افتتاح، شاهد تحول قابل توجه در کیفیت تردد اهالی منطقه و مسافران محور کران به فارسان خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.