راهپیمایی ده‌ها هزار نفری در لندن در حمایت از فلسطین

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 18:17
ده‌ها هزار نفر از شهروندان انگلیس در لندن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، راهپیمایی کرده و پرچم‌ های فلسطین و ایران را به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین امروز شنبه در گزارشی اعلام کرد که ده‌ها هزار شهروند انگلیس در شهر لندن، پایتخت این کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ ها آمدند.

آپسانا بگوم، نماینده پارلمان این کشور از حزب کارگر، در راهپیمایی طرفداران مردم فلسطین حضور دارد و در آنجا برای جمعیتی از مردم نیز سخنرانی کرد.

راهپیمایی طرفداران فلسطین از کنزینگتون در لندن شروع شده و اکنون ادامه دارد.

طرفداران فلسطین پرچم‌ های فلسطین و ایران را به منظور اعلام همبستگی به اهتزاز درآوردند.

به گزارش گاردین، راهپیمایی امروز طرفداران فلسطین یادآور «نکبت» یا وقوع فاجعه سال ۱۹۴۸ است که در آن صدها هزار فلسطینی پس از تشکیل غده سرطانی رژیم صهیونیستی از سرزمین مادری خود اخراج شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.