گزارش‌ها از سقوط یک شهر پاکستانی به دست جدایی‌طلبان + عکس و فیلم

همشهری آنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 18:29
منابع محلی روز شنبه از تسلط جدایی‌طلبان بلوچ بر شهر راهبردی دالبندین در پاکستان خبر می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های محلی از تسلط عناصر تجزیه‌طلب بر یکی از شهرهای بلوچستان پاکستان خبر می‌دهند.

به گفته این منابع، ایستگاه‌های پلیس و سایر ساختمان‌های دولتی در شهر دالبندین در نزدیکی مرز افغانستان تحت کنترل جنگجویان مسلح قرار دارد. گزارش شده که مهمات و تجهیزات نظامی نیز از نیروهای امنیتی ضبط شده است.

به ادعای این منابع، ایستگاه پلیس دالبندین به آتش کشیده شده و چندین زندانی آزاد شده‌اند. علاوه بر این، گزارش‌ها از تداوم درگیری‌ها و تیراندازی در منطقه و انفجارهای جداگانه در نزدیکی کیلی الله رحیم و جاده کنارگذر خبر می‌دهند.


این شهر به دلیل منابع معدنی سرشار و میزبانی از پروژه‌های عظیم ملی حائز اهمیت است.
در بهمن سال گذشته ارتش پاکستان از حملات تروریستی و عملیات‌های هماهنگ توسط «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» در نقاط مختلف ایالت بلوچستان، از جمله در شهر دالبندین خبر داده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.