روایت زیدآبادی از دعواها بر سر دیگ جوشان!/ خداوند صبر و حوصله و بردباری دهد!

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 19:01
فعال سیاسی نوشت: کارهای سخت و دشوار در این دنیا بی‌شمارند. یکی از سخت‌ترین آنها به نظر من، به هم زدن دیگ بزرگ جوشانی از یک غذای مستعد سر رفتن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود نوشت: 

کارهای سخت و دشوار در این دنیا بی‌شمارند. یکی از سخت‌ترین آنها به نظر من، به هم زدن دیگ بزرگ جوشانی از یک غذای مستعد سر رفتن است آن هم در حالی که نه فقط هیچکدام از حاضران با به هم زدن دیگ همراهی نمی‌کنند بلکه هر کدام به نوعی در این امر کارشکنی می‌کنند و ناسزا هم می‌گویند!

یکی می‌گوید؛ تو رو سننه! به تو چه مربوطه که کاسهٔ داغ‌تر از آش شده‌ای و برای سرنرفتن غذا اینطور خودتو به زحمت انداخته‌ای و به آب و آتش می‌زنی؟

یکی دیگر می‌گوید؛ اصلاً ما می‌خوایم این غذا به کلی سر بره، که را باید ببینیم؟

آن یکی می‌گوید؛ الان چند تا کندهٔ بزرگ می‌ذارم زیر دیگ، تا آتش چنان الو بگیره که هیچ به هم زدنی، افاقه نکنه!

آن دیگری می‌گوید؛ حالا بذار سر بره، مگه چی می‌شه؟ فوقش گشنه می‌مونیم، خب چی بهتر از این؟

یکی دیگر می‌گوید؛ تو چون دوست نداری ما غذای بهتر و مقوی‌تری بخوریم، اینقدر حرص سر رفتن این دیگ را می‌خوری! بذار این سر بره، بعد لذیذترین غذاهای روی زمین نصیبمون می‌شه!

نهایتاً هم یک عده در می‌آن که اگر به هم زدن ادامه بدی دستت را خرد می‌کنیم! عجیب اینکه این عده با هم ابراز دشمنی هم می‌کنند و در دو جبههٔ متخاصمند!

خداوند صبر و حوصله و بردباری دهد!

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.