گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیس این کشور درباره ایران

همشهری آنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 19:18
کاخ کرملین از تماس تلفنی میان رئیس‌جمهور روسیه و رئیس امارات متحده عربی با تمرکز بر تحولات غرب آسیا و ایران خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کرملین عصر شنبه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی گفت‌وگوی تلفنی انجام داده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، کرملین در این بیانیه عنوان کرد: «پوتین با رئیس امارات متحده عربی درباره اوضاع خاورمیانه و همچنین ایران گفت‌وگو و رایزنی کرد.»

در این تماس تلفنی، رئیس‌جمهور روسیه از رئیس امارات به خاطر میانجیگری این کشور در مورد تبادل زندانیان بین روسیه و اوکراین تشکر کرد.

دو طرف همچنین در مورد تعدادی از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه تحولات غرب آسیا و پیامدهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین تاثیر آن بر آزادی دریانوردی بین‌المللی، امنیت انرژی و اقتصاد جهانی، تبادل نظر کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.