سارق مسلح به ضرب گلوله پلیس در گلبهار زمین‌گیر شد

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 19:42
مشهد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارق مسلح در جریان دستگیری پس از اقدام به گروگان‌گیری در گلبهار با شلیک پلیس زمین گیر و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جواد جهانشیری اظهار کرد: پس از وقوع سرقت های سریالی با تهدید اسلحه در شهرستان گلبهار دستورات ویژه برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی گلبهار با هدایت سرهنگ داودی پور، فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند و با روشن شدن ردپای خودروی سمند مشکی رنگ پلاک مخدوش، عامل اصلی این سرقت ها شناسایی و ردزنی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: پلیس با هماهنگی مرجع قضایی خانه مسکونی متهم را بازرسی کرد که مشخص شد زن و مردی نیز داخل خانه هستند.

وی اضافه کرد: در این لحظه متهم قصد گروگان‌گرفتن مامور انتظامی را داشت که با سرعت عمل پلیس و تیراندازی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمین گیر شد.

جهانشیری ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه تا کنون به هفت فقره سرقت با تهدید اسلحه در شهر گلبهار و استان خوزستان اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تحقیقات پلیس با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۱ تیر فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه کلت، تعدادی گوشی تلفن همراه و ۲ پلاک خودرو کشف شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.