۱۷ هزار و ۴۴۶ زائر حج از فرودگاه مشهد اعزام شدند

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 19:45
مشهد- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: ۱۷ هزار و ۴۴۶ زائر حج تمتع امسال از فرودگاه مشهد عازم مدینه منوره شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی بنی اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۴۴۶ زائر حج تمتع امسال از فرودگاه مشهد عازم مدینه منوره شدند و با اعزام آخرین کاروان طی روز گذشته این عملیات پایان یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: این زائران از هشتم تا ۲۵ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مدینه منوره منتقل شدند.

وی بیان کرد: اعزام زائران توسط ۷۲ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام شد.

امانی بنی ادامه داد: ۳۶۴ هزار و ۷۸۴ کیلوگرم بار زائران نیز طی این عملیات منتقل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی تاکید کرد: برنامه‌ریزی کامل برای بازگشت حجاج نیز انجام شده و فرودگاه مشهد آمادگی لازم را برای انجام پروازهای برگشت و میزبانی از حجاج داراست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.