ساخت‌وسازها در نیروگاه اتمی بوشهر از سر گرفته شده است

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 20:52
مدیرعامل شرکت دولتی انرژی هسته‌ ای روسیه «روس‌اتم» در سخنانی اعلام کرد: ساخت‌وسازها در نیروگاه اتمی بوشهر از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل شرکت دولتی انرژی هسته‌ ای روسیه «روس‌اتم» امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد: عملیات بتن‌ ریزی و آرماتوربندی ساختمان‌ های واحد دوم نیروگاه هسته‌ ای بوشهر در ایران ازسر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، مدیرعامل شرکت دولتی انرژی هسته‌ ای روسیه در ادامه افزود: متخصصان روس‌اتم که در نیروگاه بوشهر هستند، همکاری فعال با پیمانکاران ایرانی را آغاز کرده‌ اند. شرکت روس‌اتم پشتیبانی فنی و مشاوره‌ ای برای عملیات ساخت‌ و ساز در نیروگاه هسته‌ ای بوشهر در ایران را سازماندهی کرده است.

«الکسی لیخاچف» سپس اضافه کرد: شرکت روس‌اتم تدوین برنامه‌ هایی برای افزایش شمار کارکنان روس در نیروگاه هسته‌ای بوشهر را آغاز کرده است. تا زمان روشن‌شدن وضعیت پیرامون ایران، روس‌اتم حق ندارد درباره بازگرداندن کامل کارکنان روس به نیروگاه هسته‌ای بوشهر تصمیم‌ گیری کند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.