سرمربی استقلالی‌ باز هم اخراج شد!

برترین‌ها شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 21:02
سرمربی مونته‌نگرویی پس از تنها پنج ماه حضور در بودوچنوست پودگوریتسا از این تیم جدا شد.

خبرگزاری خبرآنلاین: سرمربی مونته‌نگرویی پس از تنها پنج ماه حضور در بودوچنوست پودگوریتسا از این تیم جدا شد.

6349759

 سایت صربی «tvarenasport» اعلام کرده بوژوویچ که در ماه ژانویه با هدف رساندن بودوچنوست به رقابت برای کسب سهمیه اروپایی هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، حالا در شرایطی از باشگاه جدا می‌شود که تنها سه هفته تا پایان فصل باقی مانده و نتایج تیم نیز پایین‌تر از انتظار بوده است.

طبق این گزارش، جدایی بوژوویچ پس از تساوی تیمش در بیلو پلجه و افزایش فشار هواداران رقم خورد. هواداران بودوچنوست نیز با حضور در کمپ تمرینی باشگاه و گفت‌وگو با سرمربی تیم، عملاً زمینه این قطع همکاری را فراهم کردند.

بودوچنوست پودگوریتسا در حال حاضر با قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول، شرایط خوبی ندارد و در پنج بازی اخیر خود نه‌تنها به پیروزی نرسیده، بلکه موفق به گلزنی هم نشده است.

بوژوویچ در ماه ژانویه جانشین دژان ووکیشویچ شد و همزمان نِناد ماسلووار نیز به‌عنوان مدیر ورزشی به تیم اضافه شد و چند بازیکن جدید هم به فهرست بودوچنوست پیوستند، اما این تغییرات نتوانست روند نتایج را بهبود دهد.

در ادامه فصل، نیمکت بودوچنوست بار دیگر دستخوش تغییر شد و بوژوویچ هم نتوانست ثبات را به تیم برگرداند. او قرار بود تیم را وارد مسیر صعودی کند، اما در نهایت بودوچنوست را بیش از پیش از منطقه سهمیه اروپایی دور کرد.

این جدایی درست یک روز پس از استعفای بوریس اسپالویچ، رئیس باشگاه، رخ داده و شرایط مدیریتی و فنی بودوچنوست را وارد مرحله‌ای تازه از بحران کرده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.