افراد مسلح ده‌ها دانش‌آموز را در نیجریه ربودند

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 21:14
رسانه ها از حمله افراد مسلح ناشناس و ربودن ده‌ها دانش‌آموز در ایالت «بورنو» واقع در نیجریه خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساکنان ایالت بورنو واقع در شمال شرقی نیجریه به خبرگزاری‌های رویترز و آژانس فرانس پرس گفتند که افراد مسلح ناشناس ده‌ ها دانش‌ آموز را ربوده‌ اند.

عبیدالله حسن، ساکن نزدیک این مدرسه به خبرگزاری رویترز گفت که افراد مسلح حدود ساعت ۹ صبح (۸:۰۰ به وقت گرینویچ) در حالی که کلاس‌ ها در حال برگزاری بودند، به مدرسه ابتدایی و راهنمایی موسی در منطقه آسکرا-اوبا حمله کردند و چندین دانش‌ آموز را با خود بردند.

یکی از معلمان مدرسه به رویترز گفت که مهاجمان مسلح با موتورسیکلت از راه رسیدند.

این معلم گفت: با وجود اینکه برخی از دانش‌ آموزان به سوی بوته‌ ها فرار کردند، می‌ توانم به شما بگویم که بسیاری از آنها را ربوده شدند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را که نشانه گروهک تروریستی بوکوحرام دارد، برعهده نگرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.