بیش از نیمی از ملت لبنان موافق مذاکرات مستقیم دولت با اسرائیل در آمریکا نیستند؛ دولت بدون هیچ کارتی در مذاکرات مستقیم با اسرائیل در آمریکا حاضر شده است.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر مخالفت ملت این کشور با مذاکرات عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی و تسلیم شدن در برابر اشغالگران تأکید کرد.
به گزارش ایرنا، «علی المقداد» در مصاحبه با شبکه «الجزیرة مباشر» در واکنش به مذاکرات دولت لبنان با رژیم صهیونیستی تأکید کرد: ملت لبنان مذاکرات عادیسازی روابط و تسلیم شدن را قبول نمیکند.
وی تصریح کرد: بیش از نیمی از ملت لبنان موافق مذاکرات مستقیم دولت با اسرائیل در آمریکا نیستند؛ دولت بدون هیچ کارتی در مذاکرات مستقیم با اسرائیل در آمریکا حاضر شده است.
المقداد همچنین گفت: ما بارها از دولت برای تدوین استراتژی دفاعی برای کشور درخواست کردیم، دولت ۳۸۰ میلیون دلار برای کمک به آوارگان دریافت کرده اما تنها ۱۰۰ میلیون دلار از آن را هزینه کرده است.
در همین ارتباط جنبش حزبالله با انتشار بیانیهای به مناسبت توافق ننگین دولت لبنان با رژیم صهیونیستی در ۱۷ مه ۱۹۸۳ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۲) تاکید کرد: ادامه اصرار دولت لبنان بر انتخاب گزینههای انحرافی در قبال دشمن، پیامدهای خطرناکی بر ثبات دولت و جامعه لبنان خواهد داشت و دولت باید در چارچوب اجماع ملی، در راستای تحقق صلح گام بردارند.
پیشتر نیز «نبیه بری» رئیس مجلس نمایندگان لبنان در گفت و گو با روزنامه الاخبار بار دیگر تاکید کرد که «موضع ما مذاکرات غیرمستقیم برای رسیدن به یک توافق آتشبس واقعی است».
وی با طرح این پرسش که آیا در حال حاضر آتشبس برقرار است؟، اشاره کرد که دشمن [صهیونیستی] از اکتبر ۲۰۲۴ به هیچ توافقی پایبند نبوده است.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.