بیانیه سفارت پاکستان درباره سفر مقام دولتی به ایران

اقتصادنیوز شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 23:00
اقتصادنیوز: سفارت پاکستان در تهران همزمان با سفر وزیر کشور خود به جمهوری اسلامی ایران و دیدارش با همتای ایرانی اعلام کرد که تهران و اسلام‌آباد تعهد قوی به توسعه روابط برادرانه و همکاری برای پیشبرد صلح و امنیت در منطقه دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سفارت پاکستان در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی آن در تلگرام آن منتشر شد، نوشت: سناتور سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان امروز در سفر رسمی دو روزه وارد تهران شد.

در ادامه این بیانیه چنین آمده است: ایران و پاکستان مذاکرات عالی‌رتبه‌ای درخصوص روابط دوجانبه و صلح منطقه‌ای برگزار کردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.