خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: فردوسی‌پور دوست نداشت من سرمربی تیم ملی شوم/ او نمی‌خواست قهرمانی ما را ببیند

خبرورزشی شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 23:22
امیر قلعه‌نویی ۱۵ سال قبل مدعی بود عادل فردوسی‌پور دلش نمی‌خواست او با سپاهان قهرمان لیگ برتر شود و روی نیمکت تیم ملی بنشیند!

نهمین و دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اوج کار امیر قلعه‌نویی همراه با سپاهان بود چون توانست در هر دو فصل مذکور مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را همراه با طلایی‌پوشان اصفهان به خود اختصاص بدهد.

امیر ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ و پس از قطعی شدن قهرمانی سپاهان در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مصاحبه‌ای جذاب با خبرورزشی انجام داد:

  • خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم اصفهان و طرفداران سپاهان نشدم. البته خیلی‌ها می‌خواستند ما قهرمان لیگ دهم نشویم ولی به لطف خدا و با وجود هماهنگی در تمام ارکان باشگاه سپاهان، به هدفشان نرسیدند.
  • موفقیت‌هایی که کسب کردیم، همه لطف خداوند است و من کی باشم که بخواهم رکورد بزنم!
  • عادل فردوسی‌پور در طول لیگ دهم دو هدف داشت. اول این‌که من سرمربی تیم ملی نشوم و دوم هم این‌که سپاهان قهرمان لیگ نشود. البته خوشحالم که فقط به یک هدفش رسید و در دومی ناکام ماند! (در زمستان سال ۱۳۸۹ و پس از حذف تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۱ این شایعه مطرح شد که امیر قلعه‌نویی دوباره هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد ولی چنین اتفاقی رخ نداد)

بیشتر بخوانید: مشکلی با علی پروین ندارم فقط احترام کمتری دیده‌ام/ حتی شاگردانم سرمربی پرسپولیس شدند اما من...

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: فردوسی‌پور دوست نداشت من سرمربی تیم ملی شوم/ او نمی‌خواست قهرمانی ما را ببیند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.