دنیای اقتصاد: رئیس شورای شهر تهران تمدید رایگان شدن بلیت مترو در پایتخت را تصمیمی احساسی دانست و از پایان متروی رایگان از روز 27اردیبهشت خبر داد. وی ادامه داد دائمی شدن بلیت رایگان مترو نیاز به ارائه طرح یا لایحه در صحن شورا دارد؛ اما تاکنون اتفاقی در این خصوص رخ نداده است. حتی اگر طرحی در این خصوص ارائه شود، باید از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.
اگرچه رئیس شورای شهر موضع چندان شفافی درخصوص موافقت یا مخالفت خود با رایگان شدن بلیت مترو نداشت، اما تاکید کرد: با مبلغ بلیت مترو در یک سال میتوان ۲۰۰ اتوبوس ۲۰میلیاردی بخریم که مردم در صف نمانند و این مساله برایمان ارزشش بیشتر است. این گفته نشان از مخالفت رئیس شورای شهر با طرح رایگان شدن مترو دارد که از سوی شهرداری تهران و برخی از اعضای شورای شهر در هفتههای اخیر مطرح شده است. البته رئیس شورای شهر همانند 20عضو دیگر این شورا، دارای یک حق رای هستند و تصویب یا رد پیشنهاد رایگان شدن بلیت مترو پس از تهیه و ارائه در صحن نیاز به نظر تمامی اعضا دارد.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.