استارت واگذاری باشگاه ذوب آهن زده شد

افکار نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 02:17
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد واگذاری این باشگاه به بانک رفاه هنوز شکل عملی نگرفته است.

ذوب‌آهن اصفهان یکی از باشگاه های لیگ برتری است که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در این شرایط اخباری مبنی بر واگذاری سبزپوشان اصفهانی به بانک رفاه مطرح شده که به نظر می رسد در مرحله مذاکره قرار دارد.

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن درباره موضوع واگذاری این باشگاه به تسنیم گفت: «باشگاه ذوب‌آهن در همه حال به عنوان زیرمجموعه کارخانه ذوب‌آهن به حساب می‌آید و همه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های باشگاه ما با توجه به تصمیمات و نظرات مدیران کارخانه گرفته می‌شود. موضوع همکاری با بانک رفاه تصمیمی است که از سوی کارخانه گرفته شده که البته هنوز اجرایی نشده و فعلا در حد حرف است. باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود. با توجه به اینکه زیرمجموعه کارخانه هستیم تابع خواهیم بود.»

او در پاسخ به این سوال که همکاری با بانک رفاه در راستای مشکلات مالی کارخانه گرفته شده است، گفت: « خداراشکر به مجموعه بزرگ کارخانه ذوب‌آهن در ایام جنگ خسارت آنچنانی وارد نشد و کارخانه طبق روال گذشته در حال فعالیت است. تصمیم همکاری با بانک رفاه موضوعی بوده که از قبل صحبت آن مطرح بوده است.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.