نجات ۲ بانوی طبیعت‌گرد در ارتفاعات دیزباد 

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 02:30
مشهد- رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: عملیات ۱۲ ساعته جست و جو و نجات ۲ بانوی طبیعت گرد مفقود شده در ارتفاعات قله قوچگر روستای دیزباد زبرخان با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل شاه بیگی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز EOC استان روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۵ مبنی بر مفقودی ۲ طبیعت گرد در ارتفاعات قله قوچگر روستای دیزباد بالا سه تیم از نجاتگران کوهستان شعبه و هفت تیم از خانه هلال تخصصی امداد و نجات روستای دیزباد بالا به موقعیت اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور ادامه داد: تیم‌های امدادی در سریع ترین زمان ممکن به موقعیت فوق رسیده و عملیات جست و جو و نجات ۲ طبیعت گرد که بانوانی میانسال بودند را در چندین جبهه و مسیر آغاز کردند.

وی افزود: امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش طاقت فرسا و پیمایش مناطق صعب العبور خوشبختانه به افراد مفقود شده دسترسی پیدا کردند و پس از انجام اقدامات لازم آنها را به مکان امن انتقال دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.