نخست‌وزیر پاکستان:از هیچ تلاشی برای تثبت صلح در منطقه فروگذار نمی‌کنیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 03:26
نخست‌وزیر پاکستان، در گفتگو با یک رسانه انگلیسی از تلاش‌های اسلام‌آباد برای تحکیم ثبات در منطقه و میانجی‌گری میان تهران و واشینگتن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در گفتگو با روزنامه «تایمز» انگلیس خاطرنشان کرد که کشورش تمام تلاش خود را برای تضمین صلح پایدار در منطقه به کار خواهد بست.

شریف نسبت به برگزاری دور دوم مذاکرات میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا ابراز امیدواری کرد.

وی تأکید کرد: پاکستان نسبت به دستیابی به یک صلح پایدار میان آمریکا و ایران خوش‌بین است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.