روس‌اتم: برای افزایش متخصصان روس در نیروگاه اتمی بوشهر آماده می‌شویم

اقتصادنیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 06:54
اقتصادنیوز: رئیس شرکت روس‌اتم اعلام کرد: برنامه‌ ریزی خود را برای افزایش تعداد پرسنل روسی در نیروگاه اتمی بوشهر در ایران آغاز کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، الکسی لیخاچف، رئیس شرکت روس اتم گفت: «ما کار بر روی تدوین برنامه‌هایی جهت افزایش تعداد نیروها را آغاز کرده‌ایم.»

پیش از این، لیخاچف اعلام کرده بود که حدود 2200 کارگر ایرانی به کارگاه ساخت‌وساز نیروگاه اتمی بوشهر بازگشته‌اند.

همچنین، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین روز جمعه اظهار داشت، پرسنل روسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به محض اینکه شرایط نظامی اجازه دهد، به نیروگاه اتمی بوشهر بازخواهند گشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.