مایکل کلارک، تحلیلگر دفاعی بریتانیا گفت: ایرانیها قطعاً تصور میکنند که در موقعیت بهتری قرار دارند و در مقایسه با آمریکاییها مهارت دیپلماتیک بیشتری برای بازیکردن با کارتهای خود دارند. افرادی که ترامپ برای مدیریت این پرونده انتخاب کرده، از تجربه و حرفهایگری کافی برخوردار نیستند؛ افرادی مانند پیت هگست تجربه زیادی در این حوزه ندارند و مارکو روبیو نیز همچنان در این مسائل تا حد زیادی آماتور محسوب میشود. بهنظر میرسد ترامپ با افرادی که واقعاً ایران را میشناسند و در توافق هستهای سال ۲۰۱۵ نقش داشتند، ارتباط مؤثری ندارد؛ این افراد هنوز در ساختار دولت حضور دارند اما ظاهراً در تصمیمسازیها نقشی ایفا نمیکنند." ایرانیها باور دارند توانایی بیشتری برای تحمل فشارها دارند؛ چه فشار نظامی و چه فشار اقتصادی، و معتقدند ظرفیت مقاومت آنها از آمریکا بیشتر است./دانشجو
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.