آذرنگ: برای برافراشتن پرچم ایران در ناگویا جان می‌گذارم

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 08:30
بجنورد- دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته کوراش گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا با افتخارآفرینی در میادین آسیایی و جهانی، دل مردم ایران را شاد کنم.

صادق آذرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این روزها تمرینات سخت و فشرده‌ای را در تیم ملی کوراش برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و به ویژه بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن دنبال می‌کنم.

وی افزود: مردم کشورمان این روزها به دلیل جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی روزهای تلخی را پشت سر می‌گذارند و من دوست دارم بتوانم با موفقیت در میدان ورزش، حتی برای دقایقی دل مردم ایران را شاد کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته کوراش ادامه داد: به عنوان یک سرباز در میدان ورزش، همه توان خود را برای بالا بردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرم.

آذرنگ با محکوم کردن حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی همیشه ثابت کرده‌اند در کنار مردم و کشور خود هستند و من نیز تلاش می‌کنم با کسب افتخار در میادین بین‌المللی سهم کوچکی در شادی مردم داشته باشم.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانم با موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو پاسخ محبت و حمایت مردم را با مدال‌های ارزشمند بدهم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.