آغاز رصد و کنترل ادارات شهر تهران/ یک الزام ویژه برای بعد از ساعت کاری کارمندان

خبرآنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 08:47
با ابلاغ ساعات کاری جدید، قرارگاه پایش مصرف برق شهر تهران، رصد لحظه‌ای مصرف بیش از پنج هزار نهاد عمومی و دستگاه اجرایی را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: با ابلاغ ساعات کاری جدید، قرارگاه پایش مصرف برق شهر تهران، رصد لحظه‌ای مصرف بیش از پنج هزار نهاد عمومی و دستگاه اجرایی را آغاز کرد.

میزان نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ افزود: انتظار می‌رود با تغییر ساعات کاری، بیش از ۱۵۰ مگاوات از مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار کاهش یابد.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ادارات موظفند مصرف برق خود را در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند. همچنین دمای سامانه‌های سرمایشی باید روی ۲۵ درجه تنظیم و حداقل یک ساعت پیش از پایان کار خاموش شود.

ناظریان بیان داشت: مصرف برق ادارات به‌صورت میدانی و از طریق کنتورهای هوشمند رصد می‌شود و در صورت تخلف، برق ادارات پرمصرف محدود یا قطع می‌شود.

۲۲۳۲۲۵


 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.