تماس قطر و عربستان در خصوص ایران

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 10:46
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خارجه قطر امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، وزیر خارجه این کشور با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی خبر داد.

وزارت خارجه قطر اعلام کرد: نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با وزیر خارجه عربستان سعودی، تحولات منطقه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس بین آمریکا و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که وزیر امور خارجه قطر بر لزوم پاسخگویی همه طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگران برای حل بحران از طریق مسالمت‌آمیز تأکید کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.