وزنه‌بردار ایران اوت کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 10:46
علیرضا نصیری وزنه‌بردار دسته ۱۱۰ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در یک ضرب با سه حرکت خطا اوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در گاندی‌نگر ایالت گجرات هند در حال برگزاری است و تیم ملی وزنه‌برداری ایران با دو نماینده علیرضا نصیری در دسته ۱۱۰ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در دسته ۱۱۰+ کیلوگرم در این مسابقات حضور پیدا کردند. در دسته ۱۱۰ کیلوگرم ۷ وزنه‌بردار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نتایج علیرضا نصیری نماینده وزنه‌برداری ایران در یک ضرب به شرح زیر است:

نصیری در حرکت اول یک ضرب موفق به مهار وزنه ۱۸۷کیلوگرم نشد، در دومین حرکت یک ضرب هم نتوانست وزنه ۱۸۸ کیلوگرم را مهار کند. در سومین حرکت یک ضرب نصیری وزنه ۱۸۹ کیلوگرم را انتخاب کرد اما باز هم موفق به مهار آن نشد. به این ترتیب علیرضا نصیری وزنه‌بردار کشورمان در یک ضرب اوت کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.