خودروهای تسلا گران شد

الف یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 10:54
تسلا، روز شنبه، برای اولین بار در دو سال گذشته، قیمت خودروهای مدل وای (Model Y) خود را در آمریکا افزایش داد.

به گزارش ایسنا، تسلا قیمت خودروهای مدل وای پریمیوم چهار چرخ متحرک و خودرو مدل وای پریمیوم دیفرانسیل عقب خود را ۱۰۰۰ دلار افزایش داد و به ترتیب به ۴۹ هزار و ۹۹۰ دلار و ۴۵ هزار و ۹۹۰ دلار رساند.

وب‌سایت تسلا نشان داد که این خودروساز، همچنین قیمت خودروهای مدل وای پرفورمنس چهار چرخ متحرک خود را در آمریکا با افزایش ۵۰۰ دلار نسبت به قیمت قبلی، به ۵۷ هزار و ۹۹۰ دلار رساند.

تسلا در اوت سال ۲۰۲۵، با وجود فروش کمتر از حد انتظار و فراخوان‌ها،  قیمت گران‌ترین مدل پیکاپ سایبرتراک خود را در آمریکا ۱۵ هزار دلار افزایش داد. این خودروساز آمریکایی، دلیلی برای این افزایش قیمت ارائه نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، آخرین باری که این خودروساز، قیمت خودروهای مدل وای را افزایش داد، دو سال پیش و در سال ۲۰۲۴ بود که قیمت همه خودروهای مدل وای را ۱۰۰۰ دلار افزایش داد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.