عربستان رونالدو را بدنام کرد

مشرق نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:29
اسطوره پرتغالی بار دیگر طعم ناکامی در عربستان را چشید تا سوژه رسانه‌های جهان شود.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو با یک کارنامه درخشان در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ راهی عربستان شد اما طبق گزارش امروز(یکشنبه) نشریه اوله بدترین دوران فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند چون سهم او از ۱۴ جامی که برای کسبش رقابت کرده «صفر» بوده است.

رونالدو بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا ۲ برای سومین بار از انتقالش به لیگ عربستان گریه کرد تا سوژه رسانه‌های جهان شود.

النصر شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲ در عربستان میزبان گامبا اوزاکا ژاپن بود که تیم متمول عربستان با حضور رونالدو و دیگر ستاره‌هایش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

نشریه آرژانتینی می‌نویسد که رونالدو هیچگاه در تاریخ دوران فوتبالی‌اش در مدت ۳ سال این همه جام از دست نداده به همین خاطر دوران حضورش در عربستان را می‌توان سیاه‌ترین دورانش نامید.

قهرمانی‌هایی که رونالدو در عرض ۳ سال حضور در عربستان از دست داده به شرح زیر است:

لیگ عربستان ۲۰۲۲/۲۳.
لیگ عربستان ۲۰۲۳/۲۴.
لیگ عربستان ۲۰۲۴/۲۵.
جام حذفی عربستان ۲۰۲۲/۲۳.
جام حذفی عربستان ۲۰۲۳/۲۴.
جام حذفی عربستان ۲۰۲۴/۲۵.
جام حذفی عربستان ۲۰۲۵/۲۶.
سوپرجام عربستان ۲۰۲۲.
سوپرجام عربستان ۲۰۲۳.
سوپرجام عربستان ۲۰۲۴.
سوپرجام عربستان ۲۰۲۵.
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳/۲۴.
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴/۲۵.
لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم ۲۰۲۵/۲۶.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.