افتتاح پایگاه هلال احمر در سراوان و گنگ زنی یک مرکز امداد در زابل

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:34
زاهدان- مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از افتتاح یک پایگاه جدید امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سراوان و کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی سجادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح یک پایگاه جدید امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: این پایگاه با مساحت ۲۵۰ متر مربع و با حمایت سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری فرماندار شهرستان سراوان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان همچنین از کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان زابل خبر داد و افزود: زمین این پایگاه توسط خیرین محترم به هلال‌احمر اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته هلال‌احمر، دو باب «خانه هلال» نیز در محلات مختلف شهرستان زاهدان و شهرستان زهک افتتاح شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.