کشف بیش از ۶۸ تن گاز مایع قاچاق در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:37
زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۶۸ تن گاز مایع قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶۶ تن گاز مایع قاچاق در شهرستانهای زاهدان، نیکشهر، دشتیاری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس استان حین کنترل خودروهای کشنده عبوری موفق شدند مقدار ۲۲ تن در شهرستان دشتیاری و ۲۲ تن، ۴۲۰ کیلوگرم در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان، مقدار ۲۴ سوخت از نوع گاز مایع در شهرستان نیشکر را کشف کنند.

وی تصریح کرد:طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی این محموله بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه ۳ دستگاه کشنده توقیف و ۳ متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.