ملی‌پوش ایران: خارج از کشور کار داشتم رویم نشد بروم!

خبرآنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:52
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید که هیچ چیزی مهمتر از ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:«من در این مدت خارج از ایران نبودم و تمام مدت داخل کشور بودم.» او این را گفت و ادامه داد:«اتفاقا من یک کاری داشتم خارج از کشور،باید می رفتم.مصادف شد با این ایام.خیلی از کارهایم مانده بود.خدا می داند رویم نشد بروم.به خودم می گفتم یکی تو را ببیند چه فکری می کند؟ گفتم اصلا کارم انجام نشود و بماند اما اگر یک نفر من را در این شرایط خارج از ایران ببیند چه فکری می کند؟ چه چیزی مهمتر از کشور وجود دارد؟

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.