ورود ۳۰ واگن کمک‌های بشردوستانه از کشور قزاقستان به ایران 

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:52
مشهد- ۳۰ واگن حامل بیش از ۱۸۰۰ تن کمک‌های بشردوستانه از کشور قزاقستان از طریق مرز ریلی سرخس وارد ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۳۰ واگن کمک های بشردوستانه طی مراسمی رسمی و با حضور مقامات بین‌المللی، سفیر قزاقستان در ایران، نماینده وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فرماندار شهرستان سرخس تحویل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران شد.

مجید بیکی، فرماندار شهرستان سرخس در این مراسم با اشاره به اهمیت همکاری‌های انسانی میان کشورهای همسایه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران شاید به طور مستقیم نیازمند این اقلام نباشد، اما این کمک‌ها نمادی از برادری، همدلی و همبستگی میان کشورهای همسایه است که در مواقع حساس به یاری یکدیگر می‌شتابند.

فرماندار سرخس افزود: در سال‌های گذشته نیز ایران در شرایط مختلف به کشورهای نیازمند کمک کرده است و امروز شاهد آن هستیم که دیگر کشورها نیز در چنین اقداماتی مشارکت می‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: این محموله شامل ۳۰ واگن و بیش از ۱۸۰۰ تن اقلامی از جمله دارو، مواد غذایی، آرد و سایر اقلام ضروری است که به صورت رسمی تحویل جمعیت هلال‌احمر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.