واکنش زیدآبادی به اشغال جزیره لاوان توسط اماراتی‌ها

نامه نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 12:00
واکنش جالب زیدآبادی به اماراتی‌ها را بخوانید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک مقام ارشد امنیتی سابق ( آمریکایی) گفته است که برخی از مشاوران و اطرافیان ترامپ، پیشنهاد داده‌اند که جزیرهٔ لاوان باید توسط نیروهای زمینی امارات اشغال شود!

به گزارش مشرق، احمد زیدآبادی کارشناس مسائل منطقه و رزنامه نگار درباره خبر اشغال جزیره لاوان به نقل از مقامات آمریکایی توسط امارات نوشت:

رسانه‌های ایرانی به نقل از دیلی‌تلگراف گزارش داده‌اند که:

یک مقام ارشد امنیتی سابق ( آمریکایی) گفته است که برخی از مشاوران و اطرافیان ترامپ، پیشنهاد داده‌اند که جزیرهٔ لاوان باید توسط نیروهای زمینی امارات اشغال شود!

به نظرم یا خبرنگار تلگرام این خبر را از خودش در آورده، یا آن مقام سابق امنیتیِ مورد ادعا، خالی بسته و یا مشاوران ترامپ پاک مشاعرشان را از دست داده‌اند و یا اینکه ولی‌نعمت خود را دست انداخته‌اند.

زیرا هر که بداند جزیرهٔ لاوان فقط 28 کیلومتر از سواحل ایران فاصله دارد و کل پرسنل ارتش امارات صدهزار نفر است، در مضحک بودن چنین خبری تردید نمی‌کند.

بی‌نمک‌تر از همه اما در این میان، ابراز شادی و سرور عده‌ای قلیل از افراد اصطلاحاً اپوزیسیون از این خبر است که با ادعای "ملی‌گرایی ایرانی" خود را مخالف جمهوری‌اسلامی معرفی می‌کنند!

ادعای ملی‌گرایی ایرانی این افراد مرا به یاد حکایتی ......!

نه! بی‌خیال! به یکی از دوستانم قول داده‌ام که تا اطلاع ثانوی دیگر از این نوع حکایاتِ هجوآلود و طنزآمیز استفاده نکنم!

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.