به گزارش خبرنگار مهر، سیدشروین اسبقیان در پایان مجمع امروز یکشنبه فدراسیون ورزش های آبی در جمع خبرنگاران به برگزاری نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با فیفا و اتفاقات آن اشاره کرد و گفت: جام جهانی برای ما بسیار اهمیت دارد و ما هم پیگیری های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر این که آیا مسئولان وزارت ورزش و یا شخص وزیر ورزش برنامه ای برای سفر به آمریکا و حضور در جام جهانی دارند گفت: تا این لحظه که هیچ برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و آقای وزیر هم برنامه ای برای این کار ندارند.











