اسبقیان: وزیر ورزش برنامه ای برای سفر به آمریکا ندارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 12:11
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: وزیر ورزش برنامه ای برای سفر به آمریکا و تماشای دیدارهای تیم ملی در جام جهانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدشروین اسبقیان در پایان مجمع امروز یکشنبه فدراسیون ورزش های آبی در جمع خبرنگاران به برگزاری نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با فیفا و اتفاقات آن اشاره کرد و گفت: جام جهانی برای ما بسیار اهمیت دارد و ما هم پیگیری های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر این که آیا مسئولان وزارت ورزش و یا شخص وزیر ورزش برنامه ای برای سفر به آمریکا و حضور در جام جهانی دارند گفت: تا این لحظه که هیچ برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و آقای وزیر هم برنامه ای برای این کار ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.