«صادق ساعدینیا» مدیر کافههای زنجیرهای ساعدینیا گفت: من خود را در همه این روزها سرزنش میکنم و اقرار میکنم اشتباه بسیار بزرگی کردم و حاضرم به هر نحوی که تصمیم گرفته شود جبران کنم؛ در آن زمان ما را تهدید میکردند که چرا شما تعطیل نمیکنید؟ و از ما میخواستند که ما هم تعطیل کنیم در دایرکت هجمه و فشار بر روی ما بود. من بلاتکلیف بودم تا این که استوری تعطیلی را گذاشتم و پس از ۳ ساعت استوری را برداشتم و از ترس گوشی را خاموش کردم، من هیچ کس را به حضور در اغتشاشات ترغیب نکردم. منظور من از فروپاشی، فروپاشی اقتصادی بوده است نه خیزش علیه نظام. من هیچ یک از کارکنانم را برای شرکت در اغتشاشات ترغیب نکردم، از کرده خود پشیمانم و از دادگاه میخواهم به من فرصتی برای جبران بدهد. قاضی خطاب به متهم: شما با فراخوانی که دادهاید با اقداماتی که انجام دادهاید، این تعداد جوان را به این مهلکه وارد کردهاید و نظام متحمل صدمات زیادی شده است؛ چطور میتوانید جبران کنید؟ منبع: تسنیم
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.