راه اندازی قطار گردشگری تهران - کاشان از روز پنجشنبه

عصر ایران یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 12:41
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: قطار گردشگری تهران - کاشان، در راستای توسعه گردشگری ریلی و تنوع‌بخشی به خدمات مسافری، پایان هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

سیدمحسن طباطبایی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن، با اشاره به سیاست‌های این شرکت در جهت بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های شبکه ریلی و توسعه سفرهای ترکیبی و گردشگری ریلی، از اجرای یک برنامه ویژه گردشگری خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: در راستای ترویج گردشگری ریلی و ایجاد تنوع در شیوه‌های سفر، قطار ترکیبی تهران - کاشان با همکاری شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ اعزام خواهد شد.

طباطبایی با بیان اینکه این سفر ویژه با هدف آشنایی هرچه بیشتر مسافران با ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر کاشان طراحی شده است، ادامه داد: این قطار ساعت ۰۶:۲۵ صبح از ایستگاه تهران حرکت کرده و پس از بازدید از اماکن دیدنی کاشان و حضور در مراسم سنتی گلاب‌گیری، ساعت ۱۹:۰۵ همان روز به سمت تهران بازمی‌گردد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این تور گردشگری می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت قطار نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.