از ابتدای خرداد با تاکسی‌های برقی بدون آرم و علائم برخورد می‌شود 

صدا و سیما یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 13:42
معاون نظارت بر امور مناطق تاکسیرانی شهرداری تهران در خصوص تاکسی‌های برقی بدون آرم و علائم تاکسیرانی، گفت: این اقدام تخلف بوده و تا پایان اردیبهشت ماه به رانندگان فرصت داده‌ایم تا برای گذاشتن علائم اقدام کنند.

از ابتدای خرداد با تاکسی‌های برقی بدون آرم و علائم برخورد می‌شود به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علی خموشی با اشاره به تاکسی‌های برقی که آرم تاکسیرانی ندارند، اظهار داشت: بعضی از خودرو‌ها به علت نداشتن آگاهی یا به دلیل اتفاقاتی که در جنگ اخیر افتاد و خودرو‌ها آسیب دیده بود، برای ترمیم خودرو یا هر دلیل دیگری آرم و علائم خود را منفک کرده بودند.
وی با تأکید بر اینکه در این راستا به همه رانندگان تاکسی‌های برقی اطلاع رسانی کردیم که این اقدام تخلف بوده و تا پایان اردیبهشت ماه به رانندگان فرصت دادیم تا برای گذاشتن علائم اقدام کنند، ابراز امیدواری کرد این موارد از سوی رانندگان رعایت شود.
معاون نظارت بر امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران در ادامه تأکید کرد: ما از ابتدای خرداد ماه قطعا در سطح شهر با رانندگانی که نسبت به فک آرم و علائم خودرو‌های خودشان اقدام کرده باشند برخورد قانونی خواهیم داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.