حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای امارات/ واکنش فوری ابوظبی

اقتصادنیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 13:57
اقتصادنیوز: ابوظبی در واکنش به خبرهای منتشر شده درباره انفجار در پایتخت این کشور مدعی شد: پس از اقدام به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای براکه، هیچ تأثیری بر سطوح ایمنی تشعشعی وارد نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، ابوظبی درباره آتش‌سوزی در پی حمله با پهپاد در خارج از محدوده داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه مدعی شد: در نتیجه حمله پهپادی در خارج از محدوده داخلی نیروگاه هسته‌ای براکه، هیچ تلفاتی ثبت نشده است.

پس از اقدام به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای براکه، هیچ تأثیری بر سطوح ایمنی تشعشعی وارد نشده است.

پس از اقدام به هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای براکه، تمام اقدامات پیشگیرانه به عمل آمد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید