
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات وزنهبرداری قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در گاندینگر ایالت گجرات هند در حال برگزاری است.
تیم ملی وزنهبرداری ایران با دو نماینده علیرضا نصیری در دسته ۱۱۰ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در دسته ۱۱۰+ کیلوگرم در این مسابقات حضور پیدا کردند.
امروز در دسته ۱۱۰+ کیلوگرم مسابقات علیرضا یوسفی از ایران در حرکت یکضرب به ترتیب وزنههای ۱۷۷ و ۱۸۴ کیلوگرم را مهار کرد، اما در غلبه بر وزنه ۱۸۹ کیلوگرم ناتوان بود و در پایان به نشان برنز این حرکت دست پیدا کرد.
در این حرکت، گورمیناسیان از بحرین با ۲۱۲ کیلوگرم نشان طلا گرفت و عبداللهیف از ازبکستان با ۱۸۹ کیلوگرم نقره را به دست آورد.
پیش از این، علیرضا نصیری ملی پوش دسته ۱۱۰ کیلوگرم ایران به روی تخته رفت و در یکضرب اوت کرد، اما در دوضرب ابتدا وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم هم با غلبه بر وزنه ۲۳۱ کیلوگرم به نشان طلای دوضرب این دسته مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.