نتانیاهو: امروز با ترامپ تلفنی گفتگو می‌کنم | نتانیاهو امشب درباره ایران جلسه امنیتی برگزار می‌کند

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 14:56
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه امروز تلفنی با رئیس جمهور آمریکا در سایه تحولات و تشدید تنش در منطقه گفتگو می کند به حملات پهپادی حزب الله نیز اذعان کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از العربی، رسانه های رژیم صهیونیستی از تماس تلفنی امروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا طی ساعات آتی خبر دادند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سایه تحولات و تنش در منطقه گفتگو خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: امروز با رئیس جمهور ترامپ گفتگو خواهم کرد.

وی با اذعان به ضربه های مهلک پهپادی حزب الله لبنان، مدعی شد: مقابله با پهپادهای فیبر نوری حزب الله نیازمند صبر است.

این در حالی است که ساعاتی قبل، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم امشب درباره ایران جلسه امنیتی برگزار می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.