حمله پهپادی به نیروگاه هسته ای امارات

پارسینه یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 15:42
دفتر رسانه‌ای ابوظبی از حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای «براکه» در ابوظبی خبر داد و گفت این حمله، تلفات انسانی در پی نداشته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس، برخی منابع خبری ظهر امروز یکشنبه از انفجارهای مهیب در پایتخت امارات خبر داده و گفتند که در پی این انفجارها آتش‌سوزی صورت گرفته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد این انفجارها ناشی از حملات پهپادی بوده که در جریان آن، نیروگاه هسته‌ای «براکه» در ابوظبی هدف قرار گرفته است.

الجزیره با بیان اینکه این حمله به خارج از محوطه داخلی نیروگاه صورت گرفته، گفت که در پی این حمله، آتش‌سوزی آغاز شده است.

شبکه خبری العربیه هم گزارش داد که این حمله، تلفات انسانی در پی نداشته است. هنوز مبدأ این حمله مشخص نیست.

دفتر رسانه‌ای ابوظبی خبر داد نیروهای آتش‌نشان، آتش‌سوزی در یک ژنراتور برق در خارج از محدوده نیروگاه هسته‌ای براکه را مهار کردند.

به گفته این نهاد اماراتی، آتش‌سوزی ناشی از حمله پهپادی بوده و هیچ تاثیری بر سطح ایمنی تشعشعات نداشته است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.