هیل: نفوذ ترامپ بر قانونگذاران جمهوری‌خواه کاهش یافته است

مشرق نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 15:44
نشانه هایی وجود دارد که گویای کاهش سلطه بی‌چون‌وچرای ترامپ بر کنگره است، چراکه جمهوری‌خواهان به‌طور فزاینده‌ای در نبردهای بزرگ قانون‌گذاری از او فاصله می‌گیرند و به دنبال پیشبرد اولویت‌های خود هستند.

به گزارش مشرق، نشریه هیل در گزارشی می نویسد در حالی که ترامپ همچنان نفوذ قابل توجهی بر حزب جمهوری خواه دارد، تعداد فزاینده‌ای از قانونگذاران – از میانه‌روها گرفته تا محافظه‌کاران تندرو – تمایل بیشتری برای مخالفت با کاخ سفید نشان می‌دهند.

این نشریه به عنوان دلیل ادعای خود تاکید می کند نمایندگان جمهوری خواه در حال مدیریت رقابت‌های دشوار انتخاب مجدد، سیاست‌های حوزه‌های انتخابیه رقابتی و تلاش گسترده‌تر برای متقاعد کردن رأی‌دهندگان به تمرکزشان بر مسائل معیشتی و دغدغه‌های روزمره هستند.

این اختلافات بر واقعیت گسترده‌تری که ترامپ با آن روبروست تأکید می‌کند: در مجلسی با اکثریت شکننده، حتی تأیید او نیز دیگر برای تضمین همراهی جمهوری‌خواهان کافی نیست.

هیل می نویسد که حتی این شکاف‌های نسبتاً نادر نیز قابل توجه هستند، زیرا این قدرت را دارند که حتی در حالی که قانونگذاران جمهوری‌خواه برای پیشبرد هرچه بیشتر اولویت‌های او در ماه‌های آینده، تلاش می‌کنند، دستور کار قانون‌گذاری ترامپ را از مسیر خارج کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.