دستگیری عامل شرارت و اخاذی در میدان ابوذر

مشرق نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 16:43
مأموران پایگاه دهم پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با رصد دقیق و پیگیری‌های میدانی عامل شرارت و اخاذی در میدان ابوذر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مشرق از پلیس پایتخت، متهم با هدف تهدید و دریافت وجوه غیرقانونی با متصدی یک واحد صنفی درگیر و پس از مواجهه با مقاومت صاحب مغازه دوستان اوباش خود را خبر کرده و بار دیگر با حمله مسلحانه، با قمه واحد صنفی را مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری می شوند.

تیم عملیات ویژه پایگاه دهم پلیس اطلاعات با حضور مستمر در محدوده محل سکونت متهم و رصد تحرکات او، موفق شد در یک عملیات تعقیب و گریز، عامل این شرارت را در خیابان ابوذر شناسایی و دستگیر کند.

پلیس تهران از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت، مراتب را بلافاصله به سامانه‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی و پیشگیرانه به‌موقع انجام شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.