سومی منچستر در لیگ برتر قطعی شد؛ عبور سخت شیاطین سرخ از سد ناتینگهام

مشرق نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 17:22
تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل ناتینگهام فارست در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس مقام سومی را در فصل جاری قطعی کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های منچستریوناتید و ناتینگهام فارست از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

این جدال دیدنی با رد و بدل شدن ۵ گل همراه بود و منچستریونایتد توانست در اولدترافورد با نتیجه ۳ بر ۲ ناتینگهام فارست را شکست دهد و رده سومی را قطعی کند.

لوک شاو در دقیقه ۵، متئوس کونیا در دقیقه ۵۵ و برایان امبئومو در دقیقه ۷۶ برای منچستر گلزنی کردند.

در طرف مقابل، موراتو در دقیقه ۵۳ و مورگان گیبس وایت در دقیقه ۷۸ توانستند تنها ۲ گل خورده را برای ناتینگهام جبران کنند.

منچستریونایتد با این برد، ۶۸ امتیازی شد و رده سوم را قطعی کرد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

ناتینگهام فارست هم با ۴۳ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.