توقیف ۶۸۶ خودرو و موتورسیکلتِ پلاک‌مخدوش در غرب تهران طی ۲۴ ساعت

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 17:39
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ویژه برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در شهرستان‌های غرب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده، بعد از ظهر یکشنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح ویژه برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در شهرستان‌های غرب استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته، ۶۸۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه، اظهار داشت: این طرح با هدف ساماندهی ترافیک و برخورد با قانونگریزان در غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس در این مدت موفق به توقیف ۴۹۸ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸۸ دستگاه خودروی فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش و دستکاری شده شدند. همچنین ۱۰۳ وسیله نقلیه دیگر نیز اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تأکید بر اینکه برخورد با تخلفات پلاک در دستور کار جدی پلیس است، خاطرنشان کرد: اجازه نمیدهیم عدهای قانونگریز با رفتارهای هنجارشکن، نظم و امنیت ترافیکی معابر شهری را مختل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.