حقوقمان را افزایش ندهید، جام جهانی را به هم می‌ریزیم!

مشرق نیوز یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 17:59
یکی از میزبان‌های جام جهانی با مشکل بزرگی کمتر از یک ماه به آغاز این تورنمنت مواجه شد.

به گزارش مشرق، اظهارات روز گذشته یکی از معلمان مکزیکی در تظاهرات اعتراضی به کم بودن دستمزدشان خبرساز شد؛ «حقوقمان را افزایش ندهید، جام جهانی را بهم می‌ریزیم».

مکزیک به عنوان یکی از میزبان‌های جام جهانی کمتر از یک ماه به این تورنمنت با مشکل عدم امنیت به دلیل کارتل‌های مواد مخدر و نارضایتی اجتماعی مواجه شده است.

ماه گذشته یکی از شهرهای میزبان جام جهانی در مکزیک برای ساعتی سقوط کرد و به دست کارتل‌های مواد مخدر افتاد و نزدیک به ۱۰۰ نفر در این درگیری‌ها زخمی شدند.

حالا شبکه الجزیره خبر می‌دهد که معلمان مکزیکی تهدید کرده‌اند که در صورت عدم تحقق خواسته‌هایشان برای افزایش حقوق و اصلاحات، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ ماه آینده را مختل خواهند کرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، هزاران معلم روز جمعه در مکزیکوسیتی، جایی که قرار است مسابقه افتتاحیه این رقابت‌ها برگزار شود، راهپیمایی کردند و خواهان حل مشکلشان قبل از جام جهانی شدند.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.