رضایی: آمریکا یا شرایط ایران را بپذیرد یا تسلیم موشک های ما شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 18:00
ری- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا باید شرایط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد و تسلیم دیپلمات های ما شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا تأکید کرد: آمریکا یا باید شرایط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد و تسلیم دیپلمات های ما شود و یا اینکه ایران از موضع قدرت با آن مذاکره خواهد کرد و باید تسلیم موشک های ما شود.

رضایی در ادامه با قاطعیت افزود: از هیچ یک از شروط خود کوتاه نخواهیم آمد و آنها باید با تسلیم دیپلمات‌های ما بشوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شهدا در اقتدار دفاعی کشور اظهار داشت: اقتدار دفاعی کشور محصول همین شهداست. من شخصاً شاهد بودم که این عزیزان در طراحی، اجرا و ساخت تسلیحات جانانه جان خود را فدا کردند تا امروز کشورمان بتواند از آبروی خود دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برای کشور تولید آبرو، عزت و اقتدار کردند و ما نیز ادامه‌دهنده راه آنان هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.