اگر آمریکا به تعدادی از بازیکنان تیم ملی ویزا ندهد فدراسیون چه می‌کند؟

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 18:52
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد این که برنامه فدراسیون در صورت صادر نشدن روادید برخی بازیکنان چه خواهد بود، توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در مورد آخرین وضعیت دریافت روادید بازیکنان تیم ملی برای سفر به آمریکا و حضور در جام جهانی گفت: ویزای بازیکنان با توجه به پیش بینی که از قبل داشتیم و مکاتباتی که با فیفا داشتیم احتمالا طی دو هفته آینده صادر خواهد شد.

وی در مورد این که اگر برخی بازیکنان تاثیرگذار موفق به دریافت ویزا نشوند برنامه فدراسیون چیست گفت: ما فعلا به این موضوع فکر نمی کنیم اما پلن های مختلف خودمان را خواهیم داشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: همانطور که سخنگوی دولت گفتند تیم ملی قطعا در مسابقات جام جهانی شرکت خواهد کرد. اجازه بدهید تکلیف ویزاها مشخص بعد در این مورد صحبت خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.