ادای احترام نماینده تهران به شهدای مدرسه میناب در نشست بین‌المللی

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:00
معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران در نشست «رهبری محلی و چندجانبه‌گرایی احیاشده» با گرامیداشت یاد شهدای مدرسه میناب، از تجربه تاب‌آوری تهران در جنگ‌های اخیر سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی شفیعی، معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، در آغاز سخنرانی خود در نشست «رهبری محلی و چندجانبه‌گرایی احیاشده»به شهدای مدرسه میناب ادای احترام کرده و توجه حضار را به این فاجعه دردناک جلب کرد.

شفیعی در ادامه با اشاره به تجاوز غیرقانونی و غیرمشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، به عنوان نماینده تهران از مدل تاب‌آوری توسعه‌یافته در مدیریت این شهر در طول دو جنگ تحمیلی اخیر سخن گفت.

وی با تأکید بر ظرفیت ایجادشده توسط این مدل، خاطرنشان کرد پایتخت ایران با تکیه بر این مدل، در طول جنگ اول ۱۲ روزه و جنگ دوم ۴۰ روزه تاب‌آوری چشمگیری از خود نشان داد و نه تنها خدمات روزانه و معمول شهرداری در این شهر متوقف نشد، بلکه پروژه‌های شهری توسعه‌محور ادامه یافتند و شهرداری حتی موفق شد مسئولیت خدمت‌رسانی ویژه این دوران، از جمله اسکان شهروندان‌ جنگ‌زده در هتل‌ها و بازسازی ساختمان‌های مسکونی را نیز بر عهده بگیرد.

شفیعی در خاتمه تأکید کرد این مدل که ابتدا محدود به شهر تهران بود، در بعد ملی نیز به کار گرفته شد و در حال حاضر تهران آمادگی دارد تجربیات خود را در این زمینه با دیگر شهرهای جهان به اشتراک بگذارد.

اظهارات ضد صهیونیستی نماینده ایران و فلسطین در این اجلاتس با تشویق مستمر حضار همراه بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.