امیدواریم میزبان مذاکرات تهران و واشنگتن باشیم

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:03
نخست وزیر پاکستان اظهارنظر جدیدی درباره موضوع مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا بیان کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان به روزنامه ساندی تایمز گفت که پاکستان همچنان به دور دیگری از مذاکرات میان ایران وآمریکا در اسلام آباد امیدوار است.

وی افزود: صلح هرگز به راحتی به دست نمی‌آید. شما باید صبر، زیرکی و توانایی پیشبرد امور را با وجود سخت‌ترین چالش‌ها داشته باشید.

شریف گفت: «همچنان تمام تلاش خود را می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم تلاش برای صلح از طریق جلسه دیگری در اسلام آباد به صلح پایدار به دست آید و امیدواریم این اتفاق افتد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.