شهباز شریف: امیدواریم میزبان مذاکرات ایران و آمریکا باشیم

صدا و سیما یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:17
نخست وزیر پاکستان اظهارنظر جدیدی درباره موضوع مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا بیان کرد.

 

شهباز شریف: امیدواریم میزبان مذاکرات ایران و آمریکا باشیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان به روزنامه ساندی تایمز گفت که پاکستان همچنان به دور دیگری از مذاکرات میان ایران وآمریکا در اسلام آباد امیدوار است.

وی افزود: صلح هرگز به راحتی به دست نمی‌آید. شما باید صبر، زیرکی و توانایی پیشبرد امور را با وجود سخت‌ترین چالش‌ها داشته باشید.

شریف گفت: «همچنان تمام تلاش خود را می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم تلاش برای صلح از طریق جلسه دیگری در اسلام آباد به صلح پایدار به دست آید و امیدواریم این اتفاق افتد.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.